Gminny Ośrodek Kultury w Sadownem

Get Adobe Flash player

UWAGA! KONKURS!

Gminny Ośrodek Kultury w Sadownem ogłasza Konkurs „Najpiękniejszy ogród Gminy Sadowne 2016”.

 

Konkurs odbywa się pod patronatem Wójta Gminy Sadowne p. Waldemara Cyrana. Mogą uczestniczyć w nim mieszkańcy Gminy Sadowne, jak też osoby posiadające działki letniskowe na jej terenie – szczegóły w Regulaminie zamieszczonym poniżej.

Zgłoszenia do Konkursu od dnia 30 marca 2016 r. przyjmuje Gminny Ośrodek Kultury w Sadownem, który udziela również niezbędnych informacji na jego temat.

Uwaga! Sponsorzy Konkursu gwarantują cenne nagrody, które zostaną wręczone podczas tegorocznych Dożynek Gminno – Parafialnych w Sadownem – 15 sierpnia 2016 r.

REGULAMIN KONKURSU „NAJPIĘKNIEJSZY OGRÓD GMINY SADOWNE 2016”

I. Organizator Konkursu.

Organizatorem Konkursu „Najpiękniejszy ogród Gminy Sadowne 2016” jest Gminny Ośrodek Kultury w Sadownem. Patronat nad Konkursem obejmuje Wójt Gminy Sadowne p. Waldemar Cyran.

II. Cele Konkursu.

Organizowany Konkurs ma na celu:

- promocję Gminy Sadowne i zlokalizowanych na jej terenie sołectw,

- propagowanie idei upiększania własnej miejscowości poprzez ukazanie nowatorskich rozwiązań dekoracyjnych przydomowych posesji, jednocześnie wpływających na podniesienie poziomu estetycznego Gminy,

- wprowadzenie i utrwalenie zasad dbałości o własną posesję i ogród,

- wyłonienie i nagrodzenie najpiękniejszych ogrodów Gminy Sadowne.

III. Warunki Konkursu i zasady uczestnictwa.

1. W Konkursie mogą brać udział wszyscy pełnoletni właściciele, współwłaściciele (ich pełnoletnie dzieci) ogrodów przydomowych i działek rekreacyjnych zlokalizowanych na terenie Gminy Sadowne. Zgłoszeń mogą również dokonywać osoby trzecie, pod warunkiem uzyskania pisemnej zgody właściciela ogrodu.

2. W Konkursie nie mogą brać udziału Organizatorzy Konkursu, członkowie Komisji Konkursowej i ich rodziny.

3. Warunkiem przystąpienia do Konkursu jest złożenie w wyznaczonym terminie „Deklaracji uczestnika Konkursu” (Załącznik nr 1 do Regulaminu), a także innych wymaganych załączników. Druk „Deklaracji” można pobrać ze strony internetowej www.gok.sadowne.pl lub w Gminnym Ośrodku Kultury w Sadownem.

4. Do „Deklaracji” należy dołączyć 3-5 zdjęć ogrodu w formie papierowej (w formacie nie

większym niż A4) lub na nośniku cyfrowym – płycie DVD (widok obiektu można również udokumentować w formie filmu na płycie DVD, którego czas nie przekroczy 3. minut). Zdjęcia powinny przedstawiać najatrakcyjniejsze części ogrodu lub elementy w ogrodzie, a co najmniej jedno powinno przedstawiać widok ogólny ogrodu.

5. Uczestnicy Konkursu zobowiązani są do podania Organizatorowi swoich danych osobowych: imię, nazwisko, adres zameldowania/zamieszkania, numer telefonu kontaktowego, adres lokalizacji ogrodu - koniecznych dla celów przeprowadzenia Konkursu i odebrania nagrody. Organizator zapewnia zachowanie koniecznych danych osobowych, zgodnie z odrębnymi przepisami prawa.

6. Deklarację uczestnika Konkursu wraz z załącznikami należy składać osobiście w Gminnym Ośrodku Kultury w Sadownem, ul. Kościuszki 35, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24 czerwca 2016 roku (włącznie).

IV. Komisja i ocena konkursowa.

1. Komisję Konkursową powołuje Organizator Konkursu.

2. Komisja Konkursowa (po zamknięciu listy zgłoszeniowej) dokona przeglądu zgromadzonej dokumentacji pod względem formalnym, wstępnie oceni wizerunek zgłoszonych do Konkursu ogrodów, a następnie przeprowadzi ich lustrację i klasyfikację w terenie w dniach 27.06 – 08.07.2016 r. (po uzgodnieniu terminów wizyt z właścicielami ogrodów).

3. Komisja Konkursowa dokona oceny zgłoszonych ogrodów według następujących kryteriów: estetyki, funkcjonalności ogrodu, pomysłowości, aranżacji, stosując punktację:

a. ogólny porządek w ogrodzie - wrażenie estetyczne (1 - 10 pkt.),

b. dobór gatunkowy drzew, krzewów, bylin, traw i kwiatów jednorocznych (1 - 25 pkt.),

c. część wypoczynkowo - ozdobna: trawniki, zadrzewienie, ogródek skalny, rabaty kwiatowe, ukwiecenie tarasów, werand, balkonów (1 - 25 pkt.),

d. mała architektura ogrodowa (1 - 15 pkt.),

e. utrzymanie trawników (1 - 10 pkt.),

f. obiekty sanitarne - śmietnik, szambo, kompostownik (1 - 5 pkt.),

g. inne efektowne i nowatorskie walory ogrodu (1 – 10 pkt.).

Maksymalna ilość punktów – 100.

4. W Konkursie przewiduje się wyłonienie trzech laureatów, których ogrody uzyskają najwyższą ocenę punktową. Laureaci sklasyfikowani zostaną wg miejsc: I, II i III oraz otrzymają nagrody rzeczowe i dyplomy przypisane do danego miejsca.

5. W przypadku równorzędnej liczby uzyskanych w ocenie punktów, decyzję o wyróżnieniu jednego z ogrodów podejmuje Przewodniczący Komisji Konkursowej.

6. Komisja może przyznawać wyróżnienia.

7. Decyzja Komisji Konkursowej jest ostateczna i nie podlega odwołaniom.

V. Wyniki Konkursu.

1. Wyniki konkursu zamieszczone zostaną na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Kultury w Sadownem i Portalu INFO Sadowne w terminie do dnia 15.07.2016 r.

2. Nagrodzeni, wyróżnieni zostaną powiadomieni odrębnie przez Organizatora Konkursu o uzyskanej ocenie Komisji Konkursowej i terminie odbioru nagrody.

3. Przewiduje się wręczenie nagród laureatom Konkursu „Najpiękniejszy ogród Gminy Sadowne 2016” podczas Dożynek Gminno – Parafialnych, które odbędą się w dniu 15 sierpnia 2016 roku w Sadownem.

VI. Postanowienia końcowe.

1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie lub zakończenia Konkursu bez podania przyczyny.

2. W sprawach spornych ostateczną decyzję podejmuje Organizator w porozumieniu z Komisją Konkursową. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

3. Uczestnik Konkursu deklaruje, że wyraża zgodę na wszystkie postanowienia niniejszego Regulaminu i ponoszenie odpowiedzialności za wszystkie oświadczenia składane przez siebie w trakcie trwania Konkursu.

4. Uczestnik Konkursu wyraża także zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Organizatora na potrzeby Konkursu, w tym publikację na stronie www.gok.sadowne.pl i www.infosadowne.boo.pl:

- imienia i nazwiska oraz miejsca lokalizacji ogrodu,

- zdjęć ogrodu zgłoszonego do Konkursu i przekazanie nieodpłatnie praw autorskich do nich na rzecz Organizatora Konkursu.

5. Organizator nie zwraca materiałów przekazanych do Konkursu wraz ze zgłoszeniem.

6. Harmonogram Konkursu:

- 29.03.2016 r. – ogłoszenie Konkursu,

- 30.03 – 24.06.2016 r. – przyjmowanie zgłoszeń,

- 27.06 – 08.07.2016 r. – przegląd dokumentacji zgłoszeń i ocena ogrodów,

- do dnia 15.07.2016 r. – ogłoszenie wyników Konkursu,

- 15.08.2016 r. – wręczenie nagród.

7. W przypadku pytań w sprawie Konkursu - kontakt z Organizatorem na adres mailowy goksadowne@wp.pl lub telefoniczny: tel. stacjonarny – (25) 644 28 95, tel. komórkowy – 502 086 989.

 

Attachments:
Download this file (Deklaracja.doc)Deklaracja.doc[ ]33 kB

Kalendarz kulturalny

loader

Imieniny

Dzisiaj jest: 21 Listopad 2024    |    Imieniny obchodzą: Albert, Janusz, Konrad

Statystyki

Użytkowników:
2
Artykułów:
975
Zakładek:
6
Odsłon artykułów:
1383238

Programy

Dane kontaktowe

Dane kontaktowe:

Tel. stac.: 25-644-28-95
Tel kom.: 502-086-989
E-mail: goksadowne@wp.pl

Hosting : Projekt: