Turniej Siatkówki Plażowej oraz Zawody Pływackie - podsumowanie
Niedzielę 3 sierpnia 2014 r. zapamiętamy jako jeden z najgorętszych dni wakacji, ale nie tylko... tego dnia na terenie basenu odbył się również Turniej Siatkówki Plażowej oraz Zawody Pływackie o Puchar Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Sadownem.
Od godziny 10:00 basen stał się areną rywalizacji sportowców zmagających się w dwóch dyscyplinach ściśle powiązanych ze słońcem, wodą i piaskiem... siatkówce plażowej oraz pływaniu. Obie dyscypliny rozgrywane były w kategoriach juniorskich i seniorskich (U-16 i powyżej).
Na pierwszy "ogień" poszli młodzi siatkarze drużyny: „Koledzy”, „Sąsiedzi”, „Spółka przyjaciół”. Następnie równolegle odbyły się mecze drużyn seniorskich oraz zawody pływackie.
Drużyny seniorskie siatkarzy: „Dwóch i pół”, „FC Platfus”, „XXL”, „Bracia S”, „Zioło i spółka” i „No name”.
Klasyfikacja końcowa młodych siatkarzy:
- I miejsce – „Koledzy”,
- II miejsce – „Sąsiedzi”,
- III miejsce – „Spółka przyjaciół”,
Klasyfikacja końcowa seniorów siatkarzy:
- I miejsce - "XXL"
- II miejsce - "Zioło i spółka"
- III miejsce - "Dwóch i pół”
Zmagania siatkarzy rozgrywane były w systemie "każdy z każdym".
Wyniki zawodów w pływaniu:
Juniorzy
- I miejsce – Wiktor Wojnarski,
- II miejsce – Kacper Kądziela,
- III miejsce – Karol Kobyliński,
Seniorzy:
- I miejsce – Robert Góral,
- II miejsce – Jakub Zyśk,
- III miejsce – Jakub Szutkowski.
Zmagania pływackie w systemie: 100 m stylem dowolnym.
Organizatorzy pragną serdecznie podziękować sponsorom: Wójtowi Gminy Sadowne za zwolnienie z opłaty basenowej zawodników oraz publiczności w godzinach trwania Turnieju, właścicielom sklepów Topaz Express i Robert którzy wyposażyli zawodników w zapasy wody pitnej, bez której tego dnia nie stanęliby na wysokości sportowych zadań.
Gorące brawa i podziękowania należą się również sędziemu głównemu zawodów siatkarskich Panu Krzysztofowi Korosiowi oraz Panu Łukaszowi Rostkowskiemu za sędziowanie zawodów pływackich.
Dziękujemy również Panu Kamilowi Korosiowi za oprawę muzyczną i prowadzenie imprezy oraz wszystkim, bez których impreza nie miałaby miejsca:)
Galeria TU>>